Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мудрик А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Мудрик А. Б. 
Психологічний аналіз особливостей прояву професійних деформацій особистості на різних етапах її професіоналізації [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 23. - С. 434-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_23_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.926 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вірна Ж. 
Особистісна вимогливість як чинник ефективної професійної реалізації державного службовця [Електронний ресурс] / Ж. Вірна, А. Мудрик // Психологія і суспільство. - 2013. - № 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.059 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лагдан С. П. 
Українська хата в прислів’ях та приказках [Електронний ресурс] / С. П. Лагдан, С. Ю. Драгун, А. Ю. Мудрик // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 7. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpabia_2016_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мудрик А. Б. 
Зміст професійної компетентності фахівця та психологічні особливості її формування у процесі вузівського навчання [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мудрик А. Б. 
Теоретико-методологічний аналіз феномену релігійної віри: соціально-психологічний аспект [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_22
Відображено результати теоретико-методологічного аналізу проблеми релігійної віри. Проаналізовано погляди видатних теологів, філософів та психологів щодо означеного питання, окреслено розуміння феномену релігійної віри у сучасній психологічній науці та описано основні його характеристики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 671.642 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мудрик А. Б. 
Психологічні особливості професійної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 215-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_21
Проаналізовано й узагальнено основні теоретичні підходи до дослідження професійної компетентності, окреслено особливості професійної компетентності педагогів, обгрунтовано та представлено архітектоніку структурного змісту професійної компетентності педагога через структурно-функціональні компоненти, які визначаються функціонально-професійними компетенціями та професійно-важливими якостями як певною структурою комунікативно-характерологічних особливостей. Наведено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей професійної компетентності майбутніх педагогів. Досліджено психологічні чинники, які сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх педагогів. Представлено характеристику психологічних портретів студентів-педагогів I - IV курсів навчання. Увагу приділено висвітленню структурно-функціональних компонентів професійної компетентності майбутніх педагогів (інтелектуальному; мотиваційному; комунікативному; емоційно-регулятивному; загальнокультурному; спеціально-професійному) та означенню й характеристиці компетенцій, що їх визначають. Зроблено висновки щодо особливостей професійної компетеності та рівня її сформованості в студентів-педагогів, окреслено перспективи подальших досліджень щодо вдосконалення теоретико-методологічних конструктів вивчення професійно-компетентної особистості педагога та прикладних аспектів конструктивної гармонізації процесу його професіоналізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.1 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Мудрик А. Б. 
Психологічні особливості професійної ідентичності державного службовця [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 25. - С. 175-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_25_18
Проблема вивчення особистості професіонала належить до найбільш важливих та складних питань у психології. Проаналізовано феномен "професійна ідентичність" та його значення для аналізу професіоналізації державних службовців. Подано аналіз наукових робіт вітчизняних і зарубіжних учених з питань професійної ідентичності. Розглянуто базові поняття "ідентичність", "професійна ідентичність". Актуальність дослідження зумовлена тим, що професійна ідентичність виступає як внутрішнє джерело професійного розвитку й особистісного зростання будь-якого суб'єкта діяльності, а питання про розвиток професійної ідентичності входить до кола загальної проблеми становлення професіонала. Зроблено висновок про те, що професійна ідентичність є інтеграційним поняттям, у якому виражається взаємозв'язок когнітивних, мотиваційних, поведінкових, ціннісних характеристик особистості, які надають змогу людині професійно зорієнтуватися, реалізуватись у професії, спрогнозувати перспективу розвитку людини у ролі професіонала. Професійна ідентичність є однією із основних індикаторів професіоналізму і визначається як ототожнення себе з обраним видом діяльності. Професійна ідентичність поєднує соціальний і особистісний складники ідентичності особистості і стає одним із важливих чинників у становленні людини як професіонала. Представлено та проаналізовано результати емпіричного дослідження професійної ідентичності державних службовців. Зроблено висновки щодо особливостей професійної ідентичності державних службовців та рівня її сформованості, окреслено перспективи подальших досліджень щодо вдосконалення теоретико-методологічних конструктів вивчення професійної ідентичності державного службовця та прикладних аспектів конструктивної гармонізації процесу його професіоналізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.89 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Мудрик А. Б. 
До питання професійних адикцій особистості [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 27. - С. 113-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_27_12
Залежна, або адиктивна, поведінка є однією із форм девіантної поведінки, яка виражається в прагненні до відходу від реальності через зміну свого психічного стану за допомогою прийому деяких речовин або постійної фіксації уваги на певних предметах чи видах діяльності, супроводжується розвитком інтенсивних емоцій і має захисний характер. Ще донедавна досить актуальною була проблема хімічних залежностей, таких як тютюнопаління, алкоголізм, наркоманія, залежність від стимуляторів тощо. Проте сьогодні вже не викликає сумнівів, що залежність може розвинутися не лише від уживання психоактивних речовин, а й від різноманітних видів діяльності (або потоків інформації), які приносять безпосереднє задоволення. Сучасний реєстр подібних поведінкових адикцій, на думку окремих авторів, нараховує близько тисячі різних адиктивних "агентів" (адиктогенів), що спонукують до формування нефармакологічних хвороб залежності. За умов сьогодення досить помітним є виражене прагнення людей орієнтуватися насамперед на кар'єрні та професійні досягнення. Відповідно, фахівець щораз більше часу проводить на роботі і менше часу приділяє іншим сферам свого життя. Подібний спосіб життя утворює певний перекіс у бік професійної діяльності, що може спричиняти виникнення значних проблем в інших сферах життя та порушення психологічного здоров'я. Професійні адикції в патологічній формі прояву стають дедалі частішим явищем, а це означає, що з'являється більша кількість людей, яка потребує психологічної допомоги. Тому одними з найбільш важливих практичних завдань сьогодення є збереження професійного здоров'я фахівця, профілактика професійних залежностей та формування гармонійно розвиненої особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 678.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Мудрик А. Б. 
Трудоголізм як професійна адикція особистості [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологічні перспективи. - 2017. - Вип. 29. - С. 175-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2017_29_17
Залежна, або адиктивна, поведінка - одна з форм девіантної поведінки, яка виражається в прагненні до відходу від реальності через зміну свого психічного стану за допомогою прийому деяких речовин або постійної фіксації уваги на певних предметах чи видах діяльності, супроводжується розвитком інтенсивних емоцій і має захисний характер. Питання професійних адикцій - одне з найбільш важливих у контексті актуальних питань професійної психології. Незаперечний той факт, що професійна діяльність - одна з найбільш вагомих сфер у житті сучасної людини, оскільки саме її здійснення створює умови для самореалізації особистості, для забезпечення матеріального благополуччя та духовних цінностей тощо. Однак є певні ризики, пов'язані з неправильною організацією режиму діяльності, що призводять до виникнення й розвитку професійних деформацій, деструкцій, трудових адикцій. Більшість підходів до проблеми трудоголізму має схоже срямування та визначається і зарубіжними, і вітчизняними вченими: трудоголізм - адикція, утеча від реальності за допомогою зміни свого психічного стану, що досягається фіксацією на роботі; деструктивна залежність - потяг людини до роботи, який, при прийнятті характеру залежності, витісняє всі інші інтереси та потреби, заповнює собою життя. Професійні адикції, зокрема трудоголізм, порушують цілісність особистості, негативно впливають на продуктивність діяльності, призводять до стану хронічної втоми, зниження працездатності, психосоматичних захворювань, конфліктів, кризових станів, регресу й навіть професійної деградації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.282 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Мудрик А. Б. 
Психологічні особливості розвитку професійної кар’єри державних службовців [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологічні перспективи. - 2019. - Вип. 33. - С. 192-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2019_33_17
Представлено результати розробки проблематики, що стосуються психологічних особливостей розвитку професійної кар'єри державних службовців. Викладено уявлення зарубіжних та вітчизняних учених про це явище. Особливості кар'єрного становлення особистості розглянуто у двох напрямах - структурному та процесуальному. Виокремлено й описано стадії кар'єрного становлення фахівця: адаптаційну, інтернальну та стагнаційну. Презентовано модель стадій професійного становлення державних службовців центрів зайнятості. Виявлено, що на державній службі темпи кар'єрного розвитку спеціалістів відрізняються від темпів професійного становлення працівників у підприємницьких структурах. До того ж аналіз посадового підвищення свідчить про стихійність кар'єрного зростання державних службовців, нерівномірність стажу перебування на посаді, утворення так званих кар'єрних тупиків або швидкісних десантних кар'єр. Ці кар'єрні аномалії негативно впливають на стимулювання трудової й фахової віддачі від державних службовців, підтримку сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в їх середовищі. Негативним явищем, хоча й типовим для вітчизняної державної служби, є швидкісна кар'єра. Її зміст полягає в стрімкому підвищенні по службі або прийнятті на державні посади (часто дуже високого рівня) осіб без відповідної практики й професійного досвіду. На практиці ж державний службовець перед призначенням на високу посаду повинен пройти всі щаблі, що їй передують. Ця вимога диктується інтересами суспільства, ураховуючи підтримку високого авторитету держави й повагу до її законів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 647.794 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Мудрик А. Б. 
До питання професійної компетентності юриста [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик, О. В. Кихтюк // Психологічні перспективи. - 2020. - Вип. 35. - С. 83-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2020_35_9
Здійснено аналіз основних підходів, у межах яких вивчається професійна компетентність юриста. Описано феномени "компетентність", "професійна компетентність". На основі теоретико-методологічного аналізу наукової літератури узагальнено основні характеристики юридичної діяльності. Розглянуто психологічні особливості діяльності юриста, визначено систему особистісних якостей юриста, що зумовлюють ефективність професійної діяльності. Окреслено особливості формування професійної компетентності фахівця. Розглянуто компоненти особистості юриста, сукупність яких спрямовано на вдосконалення професійної діяльності. Зазначено, що професійна компетентність юриста характеризується сформованістю цілісного комплексу знань, умінь та навиків, психологічних якостей, професійних можливостей. Зазначено, що професійно-компетентна особистість - це особлива конкретизація категорії "особистість". Особистість фахівця являє собою систему певних психологічних властивостей та рис, які є необхідними для ефективного виконання професійної діяльності; професійно-компетентна особистість характеризує людину як фахівця, котрий має достатні професійні знання, уміння, навички, професійну зацікавленість, професійний інтерес і здібності, професійний підхід та професійне ставлення до своєї праці й спроможний ефективно реалізовувати професійну діяльність та передбачати її наслідки; професійно-компетентна особистість володіє відповідними професійними знаннями та вміннями (які визначають результативність професійної діяльності), а також комплексом професійно важливих якостей (сукупність психологічних якостей особистості, що визначають успішність навчання та ефективне виконання професійної діяльності), що в сукупності дають змогу людині реалізувати себе як професіонал. Запропоновано власне визначення професійної компетентності фахівця юридичної сфери діяльності, розкрито її структуру, де основними складовими компонентами є загальнокультурна компетентність; особистісно-мотиваційна компетентність; практично-діяльнісна компетентність; спеціальна; професійно-правова компетентність; персональна (особистісна) компетентність; комунікативна компетентність; психологічна компетентність; соціально-психологічна компетентність; соціальна-перцептивна компетентність; аутокомпетентність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 832.66 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Дяконюк Л. М. 
Розпiзнавання математичних формул на базi даних CROHME [Електронний ресурс] / Л. М. Дяконюк, А. С. Мудрик, Я. А. Корольчук, М. I. Кондор // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Математика і інформатика. - 2021. - Вип. 38, № 1. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumat_2021_38_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.931 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Мудрик А. Б. 
Хвороба на цукровий діабет дитини як психотравма у матерів [Електронний ресурс] / А. Б. Мудрик // Психологічні перспективи. - 2023. - Вип. 42. - С. 142-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2023_42_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського